Universeum

Hejsan!

Idag har jag varit duktiga kusinen! Imorse kom min kusin Tuva och så gick vi på universeum. Jag hade väl velat gå dit även om jag inte hade en 11-åring med mig, men av någon konstig anledning så känns det bätrre att ha ett barn med sig. Då har man lixom en vettig anledning att ta sig dit. I alla fall så var det riktigt mysigt.

Vi kollade på regnskogen, massa olika fiskar och gjorde experiment. Jag red till och med på en mekanisk häst! Vi stannade extra länge i "Krimlab" där man kan testa på att vara kriminaltekniker och eftersom jag vill bli polis tyckte jag att det var riktigt kul.

Jag har gjort mat åt min kusin och nu ska vi se på film. Det känns bra att vara snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0