ursäkta oredan

Hejsan!

Jag ska börja med att ursäkta för att bloggen fortfarande ser så ful och tråkig ut. Jag bor i en lägenhet i gbg denna veckan så jag kan tyvärr inte fixa till det, men nästa vecka så ska den bli fin! Jag ska göra mitt bästa i alla fall.

För att tänka lite possitivt, Är det inte otroligt skönt att solen har kommit tillbaka? Ett tag trodde jag att det här skulle bli världens skitsommar, men nu verkar det ju bli fint väder ett tag framöver. Härligt!

På vägen hem från jobbet stannade jag till en stund i stan, köpte en turkos(!) bikini och en chokladmilkshake, mums :) Sen gick jag också förbi en av mina favorit butiker: lagerhaus. Här kommer lite inspiration:)







Badrumsmatta, skrivblock, pekbok, lakritsgodis, doftljus och peppchoklad.

Se själv på http://www.lagerhaus.se

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0