Hejsan!

Hej!
Nu tänkte jag försöka igen. Jag har aldrig varit sådär bra på bloggar. Det är roligt, men jag ger upp efter ett tag. Egentligen skriver jag väl för min egen skull, för att det är jävligt skönt och kul att skriva. När jag gjorde en blogg första gången skrev jag det som jag trodde att folk ville läsa, men va fan det är ju min blogg och jag ska ju skriva precis det som jag tycker och känner; det som jag vill.

För att jag vill kommer det en liten lista som kanske beskriver mig lite grann:

Senaste

Låt du hörde: We no speak Americano - Yolanda be cool

Film du såg: The Killers

Mat du åt: jordgubbar..räknas det?

Kram: från Sara på perrongen

Puss: Katten Cajsa imorse..

Känslan: harmoni..lät det för klyschigt? men vad jag menar är den där goa känslan när allt bara är bra.

Resa: Holland, Rotterdam :) saknar det redan.

Glädje: när jag pratade med mina goa vänner..

Dröm: oj.. det kommer jag inte ihåg..kanske drömmer nåt spännande inatt?

Person du träffade: tjejen i Kassan på Willys

Personen du pratade i telefon med: Pappa

Personen du fick sms av: Knese

Gången du åt 7-eleven korv: Har nog aldrig ätit 7-eleven korv.. är det nåt man behöver göra?

Gången du var utomhus: för nåra timmar sen när jag va o handla.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj, vet inte riktigt..


Saken du köpte: ett par jeans och en skjorta

Allmänt

Ska bli skoj: när mina skåne vänner kommer upp o hälsar på..

Ska inte bli skoj att: vara hemma/på jobbet när alla är på peace and love


Sparar till: En hollands resa

Pålägg som gäller: ost

Önskar att jag var bättre på: jag skulle vilja kunna skata, typ trixa o så:P

Dagens dryck: Kaffe

Vad saknar du: mina skåne vänner<3

Tre band/artister: håkan hellström, lady gaga och Kesha

Vad har du gjort idag: för en gångs skull, slappat och sett på film

Brukar du svära mycket: det händer..

Hur tidigt stiger du upp: vid tio kanske?

På helgerna: typ samma, senare om jag har vart ute

Vad ska du göra ikväll: fortsätta min film-slappdag ^^

Hur många timmar sover du per natt: 8 typ.

Vem är snyggast i världen: oj va svårt.. Johnny Depp?

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Resan till holland

Favoritplagg i garderoben just nu: lätt, Micheal Jackson jackan :)

Längd: 173

Vikt: vet inte riktigt och även om jag hade vetat hade jag inte skrivit det här.

Byter gärna garderob med: många, Kenza kanske hon har häftiga kläder?

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: Jag är Wanted

Mitt rum kan beskrivas som: rött, räcker nog så

Mig själv med tre ord (just nu): Ärlig, omtänksam och jävligt nyfiken

Jag tränar: Väldigt sällan (ska komma igång med powerwalk igen när jag känner mig frisk. lovar!!)

Jag ville bli när jag var liten: polis!

 

Ha det gött!

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0